Hejka!

muzyczka:


Mamy już koniec marca, co oznacza, że czas na comiesięczne podsumowanie Czytelnicze. W tym poście zdradzę Wam jakie książkowe pozycje przeczytałam w marcu i uchylę rąbka tajemnicy odnośnie moich planów na kwiecień. Marzec  był dla mnie wyjątkowo pracowitym miesiącem, gdyż był to czas, gdy "na porządnie" zabrałam się do przygotowań do matury, w tym u mnie, z trzech przedmiotów na poziomie rozszerzonym. W marcu przeczytałam aż 11 książek, co jak sądzę jest dobrym wynikiem. Był to dla mnie miesiąc, w którym przeczytałam chyba najwięcej, jak do tej pory lektur szkolnych i kilka książek z własnego księgozbioru, co więcej w tym kilka książek angielskojęzycznych. Uważam ten miesiąc za najbardziej produktywny i pracowity, ale to w tym pozytywnym sensie. :) Tak więc, bez zbędnych powtórzeń, czas na podsumowanie marca!




Z kategorii lektur szkolnych:

-"Inny świat" Gustawa Herlinga Grudzińskiego,
-"Tango" Sławomira Mrożka,
-"Rok 1984" G. Orwella po angielsku.Recenzji z tej książki można spodziewać się niebawem. :)
- "Kartotekę" Tadeusza Różewicza,
-"Zbiór wierszy" Różewicza, tomy "Niepokój", "Czerwona rękawiczka" oraz "Uśmiechy".


Natomiast z kategorii własnego księgozbioru sięgnęłam po następujące pozycje:

- "Złodziejską magię" Trudi Canavan <recenzja>
- "Madame", której recenzja pojawiła się już wcześniej, więc TAM odsyłam,
- "Jeśli zostanę" oraz "Wróć, jeśli pamiętasz" Gayle Forman <recenzja>
- "Saga o Ludziach Lodu. Zamek duchów" Margit Sandemo,
- "Draculę" Brama Stokera, czyli klasyk, po który sięgnęłam ponownie,w języku angielskim. Z "Draculi" również można niebawem spodziewać się recenzji.


"Jeśli zostanę" Gayle Forman



"Inny świat" Gustawa Herlinga Grudzińskiego


CO BĘDĘ CZYTAĆ W KWIETNIU?

Kwiecień na pewno nie będzie miesiącem,w którym uda mi się osiągnąć taki wynik, jak w marcu. To będzie ostatni miesiąc przed maturą, dlatego pozostały mi czas zamierzam wykorzystać w sposób jak najbardziej produktywny. Jednak to wcale nie oznacza, że nie będę miała czasu na czytanie. Będę chciała z pewnością przeczytać te lektury, których wcześniej nie zdążyłam, czyli w moim przypadku "Lalkę" Prusa. 


Zamierzam dokończyć "Rok 1984" oraz "Draculę", które obecnie czytam, a oprócz tego:

-"Pride and Prejudice" Jane Austen,
-"Love Rosie" Cecile Ahern,
- "Lalkę" Bolesłwa Prusa,
-"Litle Woman" Louise May Acolt.

To tyle. A wy co przeczytaliście w minionym miesiącu? Dajcie znać w komentarzu! 


Buziaki, Shira :)

5 komentarzy:

  1. Lalki nie polecam, ale co do reszty nie mogę się doczekać recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam książki Gayle Forman i mimo tego, że były całkiem przyjemne, to jakoś nie zapadły mi w pamięć. "Draculę" - bardzo lubię, a na Sadzę o Ludziach Lodu utkwiłam na którymś tomie. Jane Austen uwielbiam za "Dumę i uprzedzenie"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stalowi czytacze, podobnie uważam, chociaż nie przepadam za "Dumą i uprzedzeniem". Zachęcam do zapoznania się z sagą Zwiadowców Johna Flanagana, jest to bardzo przyjemna przygodówka dla młodzeży i nie tylko.

      Usuń