Jestem dzisiaj przeogromnie szczęśliwa, ponieważ mój blog obchodzi w tym dniu swoje drugie urodziny! Patrząc wstecz  trudno jest mi uwierzyć, że minęły już dwa lata mojej blogowej działalności, a ja bardzo się z tym zżyłam i podjęcie decyzji o prowadzeniu bloga na pewno nie jest czymś, czego miałabym kiedykolwiek żałować. Pisanie recenzji i wstawianie ich na bloga przez te dwa lata, było dla mnie niesłychaną przyjemnością,  a możliwość wypowiadania się o książkach  czyniła tą radość jeszcze  większą. Dodatkowo dzięki temu, miałam również możliwość skorygowania własnego warsztatu  pisarskiego, co jest dla mnie zdecydowanie wielkim plusem  i zdobytą wiedzę na pewno w najbliższej przyszłości wykorzystam. Z okazji tego wyjątkowego święta, przygotowałam 21 cytatów na moje 21 urodziny, ponieważ daty urodzin bloga i moich dzieli niewielka różnica.  Pomyślałam też, że byłoby to czymś nowym na moim blogu, i jak sądzę również kreatywnym sposobem na zaprezentowanie siebie samej  gdyż wybrane przeze mnie cytaty z książek  opisują mnie samą.

NALEŻY CZYTAĆ PRZY PIOSENCE :

1)"Jesteś jak pierwszy wiosenny kwiat po długiej zimie."

2)"Chciałabym umrzeć z uśmiechem na ustach, łzami wzruszenia w oczach i świadomością, że nie zmarnowałam tego życia." 

3) "- Co studiujesz? 
- Komparatystykę.
-Naprawdę? - Michał sprawiał wrażenie zaintrygowanego.
-Kocham książki i marzę o tym, aby uczestniczyć w procesie ich powstawania. Są dla mnie jak wrota do innych światów, które pisarz tworzy według własnego uznania i wyobraźni. W dodatku ma do dyspozycji tylko trzydzieści dwie cegiełki... Tak niewiele liter, a tak wiele zdań i tak wiele niesamowitych historii. Chyba nigdy nie przestanie mnie to fascynować."

4)"-Nigdy nie spotkałem kogoś, kto z takim sentymentem mówił o książkach.- przyznaje Michał.
-To moja największa słabość.- przyznaję- No, może poza kawą i czekoladą."

5)"Musisz być dumna, że udało ci się to wszystko przeżyć. Nie oddzielaj się od tamtego życia. Pogódź się z nim. (...) Każdy twój uśmiech łamie mi serce, bo wiem, ile siły i odwagi potrzebowałaś, żeby taka pozostać. A twój śmiech? (…) Pomyśl, jakim dzielnym trzeba być, żeby móc się po czymś takim jeszcze śmiać."
Martyna Senator -  Z Popiołów

6)"Jesteś niewiarygodnie dzielna. Masz niezłomne serce, dzięki któremu uda ci się to wszystko przetrwać. Serce zdolne kochać życie i ludzi na tak wiele sposobów, że nawet nie potrafisz sobie tego wyobrazić."
Colleen Hoover – Hopeless

7)"Dawniej zawsze uwielbiałam marzyć. W marzeniach nawet niemożliwe stawało się możliwe. Mogłam latać i czarować. Studiowałam w Oksfordzie i podróżowałam po całym świecie. Byłam ambasadorką. Czasami moje marzenia senne były tak realistyczne, że następnego dnia z nową motywacją biegłam do szkoły i usiłowałam dać z siebie więcej niż sto procent."
Mona Kasten – Save Me

8)"Jest niespotykanym promykiem słońca. Nie tylko szuka jasnych stron... ale nimi żyje."

9)"Zaufanie i moje serce są połączone. Jeśli wam zaufam, wpuszczę was do swojego serca. Uwierzę, że mnie nie skrzywdzicie. Szczytem zaufania, którym nigdy nikogo nie obdarzyłam, jest przerażająca, prawdziwa miłość." 

10) "Ze wszystkiego potrafię czerpać radość." 
Kim Holden – Promyczek

11)"Co takiego jest w kawie? To perfekcyjny napój. Rozgrzewa mnie, zarówno ciało, jak i duszę. I natychmiast sprawia, że jestem szczęśliwa." 

13)"Masz zielone oczy. Zupełnie jak woda morska. Zobacz, widzisz jaki ma kolor? Jest przy tym ruchliwa, ale łagodna. Takie są twoje oczy. Dotychczas miałem tylko morze, teraz mam również ciebie. Gdy patrzę w twoje oczy, widzę w nich morze, a gdy będę sam, spojrzę na morze i zobaczę ciebie."

13)"Mój świat jest utkaną ze słów pajęczyną, splatającą kończyny, kości i ścięgna, myśli i obrazy. Jestem istotą złożoną z liter, postacią stworzoną przez zdania, wytworem wyobraźni."

14)"Wznoszę mury, dopóki nie zaczynają się kruszyć, a potem na ich miejscu buduję nowe. Buduję i buduję, trwam w bezruchu, aż rozjaśnia mi się głowie, mój umysł staje się czysty."
Tahereh Mafi - Julia

15)"Łzy nie mają nic wspólnego ze słabością. To miłość daje Ci siłę. Miłość do wszystkiego co żyje, do całego świata."
Margit Sandemo - Saga o Ludziach Lodu 

17)"Mądrala nie umie zmieniać kształtu, oddychać pod wodą ani rozmawiać z pegazami. Nie potrafi latać i nie jest supersilna. Ale jest niesamowicie mądra i świetna w improwizacji. I dlatego właśnie jest śmiertelnie niebezpieczna. Nieważne, czy jest na lądzie, w wodzie, powietrzu czy w Tartarze."
Rick Riordan - Krew Olimpu

18)"Widzę w sobie dwie sprzeczne natury. Kiedy chodzę po lesie, budzi się we mnie marzycielka lubiąca samotność. Wtedy kocham drzewa. Kiedy jednak stykam się z człowiekiem, czuję w sobie coś zupełnie innego. Cenię towarzystwo, błyskotliwe rozmowy, typowo ludzkie rozrywki. Ale na tym nie koniec. Tak naprawdę jest we mnie sto różnych twarzy. Niektóre są dobre, inne złe. Może to lepiej, niż gdybym miała tylko dwie — tak jest bardziej interesująco, tajemniczo."
Mollie Gillen — Maud z Wyspy Księcia Edwarda

19)"Stała sama i całkowicie bez ruchu po drugiej stronie ogniska i zamyślona wpatrywała się w ciemno czerwone płomienie pełzające po ziemi. (...) Nagle dziewczyna podniosła wzrok i ich spojrzenia się spotkały. Miała duże, poważne oczy tego samego koloru co morze."


20)"Ten wschodni wdzięk, wrażenie kruchości, jakie cechowało jej postać, rysy twarzy, a przy tym nordycka jasna skóra i blond włosy(...) Włosy miała długie, jak zwyczaj w tym kraju nakazuje, a ich kolor ciężko było określić, miało się wrażenie, że przybierają barwy otoczenia. Ciemne niczym jesienna noc w jego rodzinnej Upplandii, a innym jeszcze razem nabierały koloru jasnego, złocistożółtego światła słońca. "

Margit Sandemo - Ogród śmierci

21) "Chcę być kimś, kto ma siłę i odwagę podejmowania trudnych decyzji. Ale chcę też być uczciwa i wrażliwa, żeby wybierać słusznie."
Amy Engel — Misja Ivy

To już 21 cytatów, które jak sądzę, odzwierciedlają moją osobowość. Mam nadzieję, że taki rodzaj prezentacji mojej osoby Wam się podobał i, że poznaliście mnie choć trochę lepiej. :)







5 komentarzy:

  1. Jejku już dwa lata minęły... 😮 Dzięki tobie poznałam wiele ciekawych książek tych współczesnych, ale też klasyków i mniej znanych perełek. Bardzo podobają mi się twoje recenzje, odwiedzanie twojego bloga stało się już dla mnie czymś powszechnym więc nie przestawaj😉 Mam nadzieję że będziesz kontynuować prowadzenie bloga bo idzie ci świetnie😀💗

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ♥️♥️♥️♥️ Oczywiście zamierzam kontynuować blogowanie, bo bez tego nie umiem wyobrazić sobie dalszego życia. Dziękuję za ciepłe słowa i za taką wierną Czytelniczkę♥️😍♥️😍♥️♥️

    OdpowiedzUsuń
  3. Extra Shira, wspaniały blog, koniecznie go kontynuuj i wzbogacaj swoją wiedzę o mowe cytaty, przeżywaj nowe przygody i poszerzaj wyobraźnię ����

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, taki właśnie mam plan ♥️♥️♥️

    OdpowiedzUsuń
  5. To już dwa lata! Dużo pomyślności i wytrwałości!!!

    OdpowiedzUsuń