Hejka!


Nadszedł czas na tradycyjne podsumowanie miesiąca! Jak dotąd grudzień był tym miesiącem, który najmocniej dał mi się we znaki, jeśli chodzi o brak czasu na czytanie, w związku z zajęciami i przygotowaniami do Świąt. W grudniu przeczytałam 7 książek i jeśli chodzi o wynik to jestem bardzo zadowolona, że pomimo uciążliwego braku czasu, udało mi się aż tyle przeczytać. :)

muzyczka:



W grudniu dokończyłam rozpoczętego przeze mnie "Szczygła" a zakończyłam na "Harrym Potterze i Czarze Ognia", który nieodmiennie kojarzy mi się ze świąteczną atmosferą.


1. "Szczygieł" Donna Tartt <recenzja>


2. "Światło" Jay Asher <recenzja>


3-5. "Saga o Ludziach Lodu" tomy 1-3- Margit Sandemo
6. "Pride and Prejudice"- Jane Austen



7."Harry Potter i Czara Ognia"- J. K. Rowling


Z tej książki na pewno możecie spodziewać się niebawem recenzji! :)


"Harry Potter i Czara Ognia" oraz "Saga o Ludziach Lodu"


"Szczygieł"


CO W STYCZNIU?


Styczeń będzie miesiącem ferii zimowych, więc spośród groma nauki na pewno uda mi się wygospodarować nieco czasu na czytanie. Spośród mojej dłuuugiej listy książek wybrałam te tytuły, które najbardziej chciałabym przeczytać w styczniu. Oczywiście istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że niemożliwością będzie dla mnie przeczytanie ich wszystkich z uwagi na brak czasu z powodu matury. Ograniczyłam się więc do takiej top 5 tytułów. W grudniu chciałabym przeczytać następujące książki:

- "Opowieści o Shikanoko" Lian Hearn
- "Cinder" Marissy Meyer,
- "Król Kier" Aleksandry Polak/ "Little Woman" May Lousie Alcott
- "Złodziejka Książek Markusa Zusaka,
- "Oświadczyny" Tasminy Perry,
- dalsze części "Sagi o Ludziach Lodu" Margit Sandemo.


Macie jakieś propozycje od czego powinnam zacząć? O odpowiedzi proszę w komentarzach!



Pozdrawiam, Shira :)




2 komentarze: