Witajcie kochani, mam wspaniałą wiadomość książkową! Dziś chciałabym się podzielić wykonaną przeze mnie pracą na zlecenie, mianowicie stworzeniem blurba na okładkę książki, Nie mam ochoty żyć, ale za bardzo lubię tteokbokki autorstwa Baek Sehee, o której pisałam niedawno recenzję (można ją przeczytać pod tym linkiem).

NALEŻY CZYTAĆ PRZY PIOSENCE:

Na początek jednak, warto postawić pytanie, czym jest blurb?

Blurb jest to zachęta do przeczytania książki i najczęściej jest to po prostu krótka rekomendacja, bądź streszczenie danej pozycji, umieszczane zwykle na odwrocie okładki. Blurb ma charakter promocyjny, a niekoniecznie krytycznoliteracki i z założenia ma zachęcić do sięgnięcia po lekturę. Wykonywany na zlecenie danego wydawnictwa.

Blurb na okładkę książki: Nie mam ochoty żyć, ale za bardzo lubię tteokbokki, Baek Sehee:

    Niska samoocena, popadanie w skrajności bieli i czerni, czy też nieumiejętność budowania zdrowych relacji to tylko niektóre kwestie, jakie podejmuje książka Baek Sehee. Spisane przez autorkę doświadczenia własnej terapii ukazują niełatwą, za to wytrwałą drogę podążania wgłąb siebie i naukę samoakceptacji własnych niedoskonałości. Powieść jest zaskakująco szczera i pozbawiona nadmiernej koloryzacji względem opisów przeżyć wewnętrznych i towarzyszących im emocji. Fakt, że została ona napisana w formie dialogu między psychiatrą, a narratorem, który zresztą widnieje w książce jako "ja" sprawia, że łatwo jest identyfikować się z autorką i samemu dążyć do samopoznania. Pozycja warta przeczytania, która wzrusza, niekiedy bawi, a z pewnością ujmuje i długo nie pozwala o sobie zapomnieć.

    Baek Sehee – urodzona w 1990 roku w Seulu koreańska pisarka. W latach 2011-2015 uczęszczała na Dongguk University Seoul Campus. W swojej powieści autobiograficznej Nie mam ochoty żyć, ale za bardzo lubię tteokbokki dzieli się nie tylko zapiskami z własnej terapii, ale również przekazuje przesłanie o tym, jak ważna jest samoakceptacja własnych słabości i dążenie do zbudowania trwałych więzi z innymi nie przejmując się nadmiernie tym, jak postrzegają nas inni.


Autorka bloga Z Dziennika Książkoholiczki: https://shiracoffeebook.blogspot.com/

Poniżej prezentuję Wam zrobioną przeze mnie grafikę:







Brak komentarzy: