Czas na tradycyjne podsumowanie miesiąca! W październiku  udało mi się przeczytać 8 książek, z czego kilka z nich to były moje lektury na zajęcia.  Październik rozpoczęłam z "Latem koloru wiśni" Cariny Bartsh, a zakończyłam wraz z "Czasem żniw" Samanty Shannon. Przyznam, że jestem zadowolona z wyniku, biorąc pod uwagę, że większość mojego czasu wolnego poświęcam maturze, 8 książek to naprawdę dobry wynik. Dodatkowo w tym już minionym miesiącu sięgnęłam po literaturę anglojęzyczną i przeczytałam 2 książki po angielsku- "Kate and William" oraz "Jane Eyre" Charlotte Bronte. Po przeczytaniu tych dwóch pozycji zapragnęłam jeszcze częściej sięgać po literaturę anglojęzyczną i tym razem skusić się niekoniecznie na klasyczną literaturę, ale coś spoza tego gatunku! Jeśli uda mi się znaleźć książkę tego typu po angielsku, to recenzja o tej książce na pewno się pojawi! 29 października minął rok, odkąd założyłam swojego bloga, wiec tam odsyłam <1 urodziny bloga>.Co przeczytałam w tym miesiącu? Tego dowiecie się, czytając ten post! Zaprezentuję w nim również moje czytelnicze plany na listopad. Więc bez zbędnych przedłużeń, zapraszam!



W październiku przeczytałam... 8 książek :). 

1. "Lato koloru wiśni"- Carina Bartsh <recenzja>



2."Osobliwy dom Pani Peregrine"- Ransom Riggs <recenzja>


3. "Szewcy"- Stanisław Ignacy Witkiewicz



4."Wiliam and Kate" po angielsku
5."Hamlet"- William Szekspir


6. "Jane Erye"- Charlotte Bronte


7."Bez serca"- Marissa Meyer <recenzja>


8."Czas żniw"- Samanta Shannon




" Osobliwy dom pani Peregrine", "Jane Eyre"



"Szewcy"


CO CHCĘ PRZECZYTAĆ W LISTOPADZIE?


Listopad to czas duchów i wszechobecnej grozy, więc na pewno będę sięgać po taką właśnie "mroczniejszą tematykę". Chciałabym skończyć "Czas żniw" oraz "Pride and Prejudice" które obecnie czytam. Szczerze powiedziawszy, nie wiem po jaką książkę w następnej kolejności sięgnę. Ale na pewno chciałabym w listopadzie przeczytać następujące książki:

-"Tusz" Alice Broadway,
-"Żniwiarz" Pauliny Hendel,
-"Szaleństwo" Susan Vaught, 
-"Mały przyjaciel" Donny Tart,
-"The Nineteen Eight Four" Orwella,
- "Lolita" Vladmir Nabokov.




To tyle, pozdrawiam!
Dajcie znać w komentarzach, co Wy chcecie przeczytać w listopadzie! :)



1 komentarz:

  1. Musiałaś mieć interesujący miesiąc. Chętnie bym chciała jakąś ksiąkę Lucy Maud Montgomery

    OdpowiedzUsuń