HEEJ KOCHANI!
Nadszedł czas na podsumowanie czytelnicze sierpnia i niestety wakacji, ale nie martwcie się- w roku szkolnym recenzje też się pojawią, choć niestety nie tak często jak w wakacje. A więc Czytelnicze podsumowanie Sierpień 2018 czas zacząć!

MUZYCZKA:

Przyznam, że w sierpniu, nie bardziej niż w lipcu, także odbiegłam nieco od mojej listy TOP 20 KSIĄŻEK NA WAKACJE, ale nadrobiłam też zaległości z listy.


1. Cykl "Kwiat paproci" - Katarzyna Berenika Miszczuk <recenzja>


2. "Labirynt duchów"- Carlos Ruzi Zafon <recenzja>


3." Tysiąc pieter"- Katharine Mc Gee <recenzja>


4. "Toń"-Marta Kisiel <recenzja>


5." Eleonora &Park"- Rainbow Rowell <recenzja>


6. "Marzyciel Strange the Dreamer"- Laini Taylor <recenzja>


7. " Zaginiony"- Margit Sandemo


8. " Gdy spada gwiazda" Frid Ingulstad

Jeśli chodzi o te dwie pozycje, to należą one to tzw. cyklu "Opowieści znad fiordów", który zawiera 10 tomów. Ja przeczytałam ich 9 i przyznam, że mi się podobały, naprawdę podobały, ale jednak spodziewałam się czegoś innego. Nie ma jednak zamiaru recenzować tych 9 tomów, ponieważ zamierzam przeczytać całość cyklu 45 ksiąg  zatytułowanych "Opowieści" Margit Sandemo i dopiero wtedy je zrecenzuję.

10. "Wszychświat kontra Alex Woods"- Gavin Extence


Jeśli chodzi o "Wszechświat kontra Alex Woods" to zbliżam się do jej zakończenia, więc recenzji można spodziewać się najpewniej we wrześniu.

11."Pride and Prejudice" Jane Austen


Będę szczera, jestem gdzieś na 3 czy 4 rozdziale,a ponieważ jest to książka po angielsku czytam ze słownikiem(zresztą kto nie czyta), bo chcę aby ta powieść sprawiła mi tyle frajdy z czytania jak również i nauki języka angielskiego. Czyli edukacja i przyjemność. Czytałam już książki w języku angielskim, ale nie miałam jeszcze do czynienia  z klasykiem, gdzie nawet po polsku język jest podniosły i sztywny, dlatego chcę delektować się lekturą powoli , ale z dobrym skutkiem. :) Recenzja będzie, tego możecie być pewni!


- "Marzyciel Strange the Dreamer"- Laini Taylor


-"Eleonora &Park" Rainbow Rowell

Jeśli chodzi o moją listę TOP 20, to nie przeczytałam kilku powieści z listy, ponieważ naszła mnie ochota na inne pozycje, ale spokojnie, dalej mam te książki zamiar przeczytać.

Przechodząc do wyliczania, w sierpniu przeczytałam


książek. :)

A licząc całe wakacje to będzie...


 książek. :)

Całkiem sporo, prawda? Taka ilość znacznie przewyższa planowaną przez mnie 20 książek, ale to tylko dobrze. :D

Pozdrawiam, ciepło!


3 komentarze:

  1. To były ciekawe wakacje Shiro. Dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się udało przez całe wakacje przeczytać całe 8 książek więc szczerze podziwiam cię 😍👏

    OdpowiedzUsuń
  3. Super podsumowanie. Udanego roku szkolnego!

    OdpowiedzUsuń